Loukoumades Me Meli

Loukoumades Me Meli-frontFoodie Film
Categorie
Volwassenen
Titel
Loukoumades Me Meli
Alternatieve titel
Honey and the Pig
Regie
Olga Malea
Speelduur
86 minuten
Genre
Drama, Komedie
Uitgebracht
2005
Land
Griekenland
Originele taal
Grieks
Cast
Christos Loulis, Faye Xila, Vladimiros Kiriakidis, Haris Mavroudis, Fotini Baxevani, e.a.
Loukoumades Me Meli2
Trailer

Bestel de DVD* bij

Loukoumades Me Meli1
Loukoumades Me Meli3* De voorkant van sommige DVD’s kunnen afwijken van deze afbeeldingen, alsook de datum van release. Sommige films zijn ook verkrijgbaar in Blu-ray via Bol.com.

xx

Het verhaal
Manos keert terug naar het dorp van zijn jeugd. Hij vermoedt dat zijn oom, de burgemeester van het dorp, pedofiele behoeften heeft en kinderen lokt met beignets (loukoumades). Om zijn oom te ontmaskeren traint Manos zelfs een varkentje om deze loukoumades op te sporen. De sexy en provocerende Fenia lijkt aanvankelijk in Manos’ gedachtenkronkels mee te gaan, maar haar werk bij een begrafenisondernemer komt hierbij niet altijd van pas.

Partner van bol.com (gif, 88x31)

Als je deze film hebt bekeken, mag je steeds een recensie plaatsen, zoals over de inhoud, filmkunst, personages, diepgang, vorm, plus- en minpunten, enz …
Meer Foodie Films zijn te vinden op Foodie Films. Wat is of zijn jouw (top 3) favoriete Foodie Films?

Copyright “KOOKRECEPTEN eenkwestievansmaak”

Geef een reactie

