Eten En drinken

“Foodie Poëzie – Culinaire Gedichten„

Eten en drinken doe je elke dag,
Maar elke dag m.c donald is iest wat ik niet mag,
Elke ochtent een ei
Hoort er bij me opa en oma wel bij,
En je kan dan kiezen wat je weel eten,
Maar soms zit ik dan wel te zweten,
Want bij mijn opa en oma is alles zo lekker,
Dus als ik daar ben hoor je van mij geen gemekker,
Voor mijn broer is het kiezen niet zo moeilijk want hij kiest altijd patat,
Maar patat wood ik soms wel zat,
Ik weel dan bijvoorbeel chinees,
Met een lekker stuk vlees,
Vlees en limonade heeft een lekkeren smaak,
Daarom eet ik en drink ik dat zo heel erg vaak.

poetry43van Pieke Staal

Meer culinaire gedichten zijn te vinden op Foodie Poëzie.
Als je nog een ‘Foodie Poëzie’ (culinaire gedicht) kent, mag je dit altijd laten weten via mail!

Geef een reactie

