De Liefde Van De Man Gaat Door De Maag – Ria Valk

“Foodie Nederlandstalige Liedjes – Culinaire Nummers„

[Beluister het liedje
en zing uit volle borst mee!]

U hoort het niet de eerste keer vandaag
De liefde van de man gaat door de maag
Dat moeten vrouwen weten, mannen houden veel van eten
Ja, de liefde van de man gaat door de maag

Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Ja, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

Jaa ik heb worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Ja, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

We zijn al vijftig jaren man en vrouw
Het gouden bruiloftsfeest dat komt al gauw
Het gaat hem naar den vleze
Zijn buikje is gerezen
Ja, als hij me ziet dan lust ‘ie mij wel rauw

Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Ja, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

Jaa ik heb worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Ja, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

Hé dames, luister toch naar mij
En maak uw man nu ook een keertje blij
Koop appels peren spruiten
En bind ze om je kuiten
Ja, uw man wordt als een veulen in de wei

Want ik heb worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Jaa, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

Jaa la la la la la la
la la la la
la la la la la la
La , la la la la
la la la la
la la la la la la la la la

Jaa ik heb worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
Ja, worstjes op mijn borstjes
Bietjes op mijn knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de grill

Maar wat doe ik nou met soep?

Ria-Valk-De-liefde-van-de-man-gaat-door-de-maag
“De Liefde Van De Man Gaat Door De Maag” van Ria Valk
Klik op afbeelding voor vergroting.

Bestel muziek van Ria Valk bij

Meer culinaire nummers zijn te vinden op Foodie Songs.
Ken je nog een Foodie Song, mag je dit altijd laten weten via mail.

Geef een reactie

