Friet Met Mayonaise – Johnny Hoes

“Foodie Nederlandstalige Liedjes – Culinaire Nummers„

[Beluister het liedje
en zing mee!]

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise
Voor ons geen balgehakt of frikadelle
Maar friet mag je voor ons altijd bestelle

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise

Ik bestel nooit geen soep
Eet geen kreeft uit een coupe
Ik hou niet van een kip à la pompadour
Op de hoek van de straat
Waar een friettentje staat
Ga ik is effe op de Belse toer
Ik eet en zing voor twee
En iedereen zingt mee

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise
Voor ons geen balgehakt of frikadelle
Maar friet mag je voor ons altijd bestelle

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise

Ik bestel geen paté, hou niet van consommé
Ik eet geen tournedos à la provencale
Op de hoek van de straat
Waar een friettentje staat
Trakteer ik op een lekker Belgisch maal
Ik eet en zing voor twee
En iedereen zingt mee

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise

Wij willen friet met mayonaise
Niet met saté, niet met hachee maar mayonaise
Friet met mayonaise
En geen kroket of kotelet met een kwak bearnaise …

Friet_Met_Mayonaise-Johnny_Hoes
“Friet Met Mayonaise” van Johnny Hoes
Klik op afbeelding voor vergroting.

Bestel muziek van Johnny Hoes bij

Meer culinaire nummers zijn te vinden op Foodie Songs.

Geef een reactie

