Lunchen Op het Werk

“Food Infographic„

Lunchen Op Het Werk. Hoe Doen We Dat In “Nederland”?

Nederlandse Foodies, kloppen onderstaande gegevens op deze Food Infographic wel? Wat eten jullie het liefst met de lunch? Hoeveel geld besteed je eraan en hoeveel tijd neem je daarvoor uit? Slagen jullie misschien soms een lunch over zoals wordt beweerd en waarom
En Belgische Foodies, hoe lunchen jullie op het werk?

lunchen_op_het_werk

Infographic by So Tasty.nl

Meer Infografics te vinden op Food Infographics.

2 thoughts on “Lunchen Op het Werk

    • Mireille,

      Jij eet wel gezond! Ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen, want op het moment is mijn buikomtrek te groot, mijn gewicht te hoog, alsook mijn cholesterol. Maar het zal wel goed komen!
      Je hebt ook, heb ik gemerkt, een geweldige blog, zeker een aanrader voor iedere Foodie. Heb daarom je blog opgenomen in de hall of fame “Faam”!

      groetjes,
      Kookrecepten

Geef een reactie

